divendres, 3 d’octubre del 2008

IL.LUSIÓ-ALEGRIA



De nou universitari, 8 anys més tard de l'última vegada. Aquesta vegada però, la sensació que m'envolta és molt maca, de molta alegria i il.lusió. De moltes ganes d'estudiar, de llegir, de fer treballs, d'adquirir nous coneixements, d'estudiar el que fins ara eren els meus hobbies, de fer realment el que m'agrada. Pocs em superaran amb ganes i il.lusió. En una única paraula i molt important per mi. M'AGRADA moltíssim el que estic iniciant. Estic com un nen amb sabates noves..... que duri! Ja em tocava!
Una abraçada.
LA VIDA ÉS BELLA!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molts ànims Josep, amb aquestes ganes que hi poses segur que treus matrícula d'honor, que ets un crack!

JOSEP ha dit...

Gràcies Esther, el tema de la matrícula d'honor és el de menys, per mi i sense cap mena de dubte, el més important és que he trobat veritablement el que em fa feliç, els meus esports, estudiar CAFE (Inefc) i mai fins ara m'havia sentit tant motivat i feliç, això no té preu.
Una abraçada.