diumenge, 2 de novembre del 2008

LINDO GATITO



Les Fires ja s'han acabat, unes fires passades per aigua, sobretot al final. Dos dies treballant a la barraca de la LI i comptant aquest any ja van cinc o sis que estic dins d'alguna. I sincerament, crec que m'agrada més estar dins treballant que no fora, una estoneta s'agraeix però després un es cansa de donar voltes. Dins comparteixes riures amb els companys i companyes, amics i amigues i acabes parlant amb molta gent que et ve a veure, una bona experiència que cada any repeteixo.
I què pinta aquest gatet i la flor en aquesta història? no gaire cosa la veritat, però el famòs facebook m'ha permés trobar aquesta foto, una foto genial, preciosa.
I jo experimentant sensacions noves, una gran motivació per estudiar CAFE a Vic, he trobat el que em fa feliç, però encara queden coses per acabar-me d'omplir al màxim......poc a poc Josep.
Una abraçada.
Josep
La vida és bella.