dimarts, 22 de juny del 2010

EL NOSTRE INTERIOR


Ja he arribat a la meitat de la meva particular marató, l'any vinent faré tercer de CAFE. És fort però ja he cursat dos cursos i em sembla que fos ahir que vaig començar la carrera. El temps passa ràpid. Encara em ressonen al cap les paraules que m'ha escrit l'Adriana....la felicitat no està en fer esports, en estudiar, en tenir parella o en altres coses externes, està dins nostra....Sí Adriana, tens tota la raó, la resta de coses no deixen de ser importants però he comprovat que si no t'estimes a tu mateix i t'acceptes ja pots estudiar, córrer i demés. No obstant, crec com diu el meu amic Enric, que per ser feliç un ha de tenir il.lusions, i per a mi fer curses o estudiar CAFE són dues grans il.lusions. Segurament necessitem una combinació entre les coses externes i la nostra part interna.

Ens passem el temps fent i fent més coses, i poques vegades ens parem a reflexionar o meditar, a estar parats....resulta difícil.

El proper 11 de juliol faré la meva primera triatló al Pont de Suert, em fa il.lusió anar-hi i intentar-la acabar. Una abraçada