diumenge, 15 de març del 2009

JORDI





Et vaig conèixer el primer dia de classe a la uni a Vic. Just en el moment que estava penjant un cartell on buscava gent per compartir cotxe per anar i tornar de Vic a Girona, vas aparèixer tu per darrera i em vas dir, sóc de Girona i som tres persones compartint cotxe, si vols vine amb nosaltres. Perfecte Jordi! I des d'aquell dia vam començar ens vam començar a conèixer, de Girona a Vic i de Vic a Girona, dins del bar, fent el nostre croisant i cafè amb llet i llegint els nostres diaris d'esports...A classe de CAFE treballs i riures... i més cotxe. Incialment amb en Carles i després amb l'Helena, la yeye, tu el pesolet i jo el pastoret...Els últims tres mesos ens vam quedar sols al cotxe, i llavors la confiança i xerrades van ser encara més reconfortants. Josep agafa el meu cotxe que tinc son, tranqui ja ho faig...Jordi que m'adormo, agafa tu el cotxe...i així dies i més dies, relacions, feina universitària, nòvia, amigues, futbol...L'última setmana em deies, Josep vull viure la vida dia a dia, vull gaudir-la al màxim, vull sortir de festa, anar al Perú, etc i jo amb el cap al meu trasllat. Jordi, demà divendres no vindré amb tu, faré el trasllat cap a Manlleu amb el meu pare,ok, quin pal anar sol. Adeu ens veiem el dilluns...i després de sortir de Vic vas agafar el teu cotxe en direcció a Girona, com centenars de vegades havíem fet anteriorment, però aquesta vegada tot va aturar-se, la teva vida...encara no m'ho crec, et trobo a faltar molt i molt, he plorat molt Jordi...no és just!! Tot ara és diferent, falta la teva presència, el teu somriu i bon rotllo... la classe està trista, molta gent t'estima Jordi...jo també. Amic sempre estaràs dins meu, et portaré sempre en la meva memòria i el meu cor. Fisio et dedicaré d'aquí quatre anys la carrera de Cafe. Una abraçada amic.

2 comentaris:

Louise i Thelma ha dit...

Sigues fort Josep.

una abraçada,

lluïsa

Marta Rossello ha dit...

Som tants i tants els que duim aquest dolor a sobre, es difícil seguir el dia a dia sensa pensar amb ell, pero em reconforta veure la quantitat de bons amics que tenia, tot el que va fer per la gent, sensa cap dubte una gran persona.
Tinc decidit plantar un arbre aquí a l'illa en el seu record, serà el meu punt de reflexió, necesit tenir on poder pensar amb ell a soles.
Penso molt amb vosaltres, feis piña en aquets moments de dolor, jo pens amb tots els que com jo l'estimam tant i em sento orgullosa de dur penjat el cartell, amiga d'en Jordi.
Una besada, Marta.