dilluns, 24 de març del 2008

CAMPIONATS D'ESPANYA CALASPARRA (MÚRCIA)







El meu primer campionat d'Espanya d'orientació a Calasparra (Múrcia). 3 dies molt macos, barreja d'esforç individual, col.lectiu, estar en família, amb molts orientadors/es, amb samarreta nova, la de la selecció catalana, m'he sentit molt orgullós de ser català.... competir en relleus amb dos nous companys, molts nens petits, l'Ernest, en Martí, l'Aina, en Jan (que és això Jan?, un tracctoorrr, tot vehicle amb quatre rodes és una tractor per en Jan), la meva nova gran familia, la de l'orientació...... i el millor, després de 10 mesos fent orientació, una nova sensació, crec que un salt de qualitat, el divendres vaig saber llegir molt bé el mapa, vaig entrar-hi molt bé, concentrat, sabent a on estava, identificant els elements..... res que tinc moltes ganes de continuar-hi. El pitjor, l'esquinç que vaig fer-me ahir a l'última cursa, que hi farem, ara em toca reposar. A partir d'ara dues turmelleres rígides per sempre! L'Enric i la Laura un encant d'amics i quilómetres i quilómetres amb cotxe, sort que m'encanta conduir i viatjar. Espero recuperar-me aviat per tornar al meu mon, els meus esports, la marató de Madrid sembla que s'allunya.... n'hi haurà d'altres. I ara a Girona, a continuar amb l'orientació, la de la meva vida......