divendres, 7 de març del 2008

MUSK



Hola Musk, avui et toca a tu, m'agradaria ensenyar-te les teves fotos però sé que prefereixes els teus palets. M'has ajudat molt durant aquests mesos, "m'has tret a passejar" i t'ho vull agraïr.

Moltes caminades al cantó de l'autopista, pels boscos i els camps, em mires a la cara i em demanes que et llenci els teus pals, mai et canses, carinyós tot i que noi, a vegades fins i tot una mica plasta. T'acarono el pit i el cap i et quedes inmòbil, com pot ser? perquè t'agrada, et relaxa, i ens mirem als ulls i en aquest moment crec que m'entens, que saps el que penso, com em sento.....
On és el palet Musk?





2 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Louise i Thelma ha dit...

uau! que bé que tinguis un animaló de companyia!!! és fantàstic, els gossos són tant agraïts...les persones podríem apendre d'ells en moltes ocasions.

ens ha agradat conèixer al musk!