dimarts, 25 de març del 2008

JOSEP



Aprofitant la gran audiència que dec tenir al meu bloc ;-) (ho dic p.q últimament el sistema s'em penja molt sovint, deu ser pel número de visites ;-) i aprofitant el bon humor que tinc ara mateix, aprofito per llençar als 4 vents que en Josep a punt de fer els 35, ara mateix vol reconduir la seva vida, vol conèixer gent nova, obrir-se més, i vull deixar clar que els meus apropaments no són per lligar (encara m'he de desentoxicar d'una persona, i la veritat, ara crec que no estic per enamorar-me, com a mínim per una temporadeta, tot i que això mai se sap, però vull tranquilitat), són per obrir fronteres, per fer activitats de cap de setmana, encara que a vegades costi d'entendre un a vegades se sent com un bitxo raro, que va en sentit contrari a la resta, comparacions que fan mal, ara per coses del destí, visc sol, estic a l'atur i ara a sobre amb la "pata xunga", com m'acaba de dir un company de bàsquet, en Carles, "Josep ets gafe o què?", en principi no Carles!!, però és cert que en els últims 2 anys m'ha passat de tot, separació de parella, acomiadament de la feina, depressió, quatre esquinços, dit i colze trencats, abans d'això 33 anys sense pràcticament res. Com se sol dir, les desgràcies venen juntes, lectura positiva, després vindran totes les bones...je je.
Sé que de la mateixa manera que últimament he perdut gent molt estimada, també n'han aparegut de nous, molt macos i els que trobaré, n'estic segur.
Com que la meva situació és peculiar, estic tornant a reconstruir moltes coses, no sempre sé com actuar, m'equivoco, puc donar a malentesos o interpretacions incorrectes, però us asseguro que sóc bo, com en Son Goku (m'encantava!!), no pretenc fer mal a ningú ni molestar..... Crec que ja és hora, com diu el meu amic Enric, que sigui més orgullós.
La Kiki us envia una abraçada, aquesta setmana us he mentit, no estiC sol, m'acompanya ella, estirada al sofà, solet, un meu meu de tant en tant, carreres sobtades, investigadora del seu lloc de vacances, p.q ella està de vacances, les gates també tenen dret de fer-les, que us penseu?
Una abraçada a tothom.
LA VIDA ÉS BELLA!!!!!