dilluns, 31 de març del 2008

FINAL DE MES A BANYOLES



31, s'acaba aquest març i entrem a l'abril, "aigues mil", això espero perquè tot i que m'agrada el solet, el tema de l'aigua està molt malament. Avui i ja no sé quantes vegades he anat a Banyoles aquest any hi he tornat. M'ha acompanyat l'Esther, la meva amiga Figuerenca. I feia dies que no quedavem i parlavem i avui sí, curs de quiromassatge, exàmen, OK. i cap a Banyoles que l'aigua ens espera. Em queixo a vegades que em sobra el temps, però en dies com avui i també en d'altres veig que puc gaudir de moments que treballant em serien impossibles i està molt bé. Tot i l'esquinç hem caminat una bona estona poc a poc, contemplant l'estany, el verdor, l'aigua......després un dinar molt agradable i un tallat per acabar. Una bona estona parlant i compartint amistat, un moment molt maco. Gràcies Esther.

Per la tarda, passejada amb en Musk, com me l'estimo aquest gos, avui en comptes d'agafar un palet ha agafat un tronc de dos metres, no és broma! quina força que té, increïble, aquí el teniu......

i com sempre, la nostra despedida, sempre la mateixa, li acarono el pit i el cap i es tira al terra panxa enlaire i es queda inmòbil i em mira i segur que és el més feliç del mon. Adeu Musk, ara a dormir, fins la pròxima, em mira, m'enten i marxo. Una passada.