dijous, 27 de març del 2008

UFFF!!!!!!!!!


Uffff!!!! Quin pes m'he tret de sobre, m'havia espantat força tot i que interiorment pensava que no tindria res greu, i no, avui he anat a visitar-me amb una cardiòloga i m'ha fet una ecografia del cor (semblant a una ecografia d'una embarassada) i m'ha dit que el meu COR ESTÀ PERFECTAMENT!!!! que podrè continuar amb els meus esports, mitges maratons, curses d'orientació, que em farà el certificat metge que necessito per poder fer INEFC. La petita anomalia que presento és que l'impuls elèctric de la banda dreta del meu cor, que normalment passa desapercebut p.q va molt seguit al del cantó esquerra que és molt potent, en el meu cas es produeix un pel tard i per aquest motiu es veu a l'electrocardiograma, però no afecta en absolut ni fa perillar en res la meva preciosa vida ;-) ni el meu futur esportiu. Uffff!!!!! Ara quan em recuperi de l'esquinç del turmell em faran una prova d'esforç i llavors em farà el certificat mèdic.
Em comenta que precissament la gent que fem molt d'esport fem que el nostre cor s'adapti i sigui un pèl diferent al d'una persona "normal" i més com és el meu cas que practico curses de llarga distància. El cor batega més lentament, es fa més gros, jo tinc les parets del cor una mica més gruixudes del normal. També estic prenent una medicació que em podria haver alterat un pel l'impuls elèctric.

Cada vegada m'agrada més l'anatomia, gràcies al curs de quiromassatge que estic fent estic estudiant molt el nostre cos. M'he baixat d'internet la sèrie "ERASE UNA VEZ LA VIDA" us enrecordeu? m'encantava i me la penso tornar a veure tota.
Avui tinc la sensació d'haver tornat a nèixer, espero que això em serveixi per ser encara més positiu.
Ja us deia jo que els esports són la meva vida i la història no podia acabar malament.
Que es prepari en Roger Casals i en Bekele! Bé no serà tant! em conformo amb anar fent com fins ara. Ho faig prou bé.

Per cert, mireu que estressada que està la Kiki, ufff! quina vida més cansada!!


LA VIDA ÉS BELLA, us regalo les roses vermelles com la sang de la foto. Muah.