diumenge, 2 de març del 2008

CORRENT PER L'ESTANY DE BANYOLES



Ja està, ja hem acabat la tercera mitja marató del pla de l'Estany, dura, molt dura, et fa suar, bufar, en certs moments et pararies, quines rampes, quí ha dissenyat el recorregut? Segur que ell/a no la fa. Fa tres anys el circuit era molt diferent, molt més planer. Això sí, el paisatge d'ara no té comparació, pujem però a canvi ens fiquem dins el bosc i la muntanya, com a una cursa d'orientació, no serà orientador/a el dissenyador del recorregut? Satisfet amb el meu rendiment tot i que sempre miro els que tinc a davant, molts, però Josep mira els que han entrat per darrera, molts i molts més. La veritat és que no sé que fan exactament els millors, deuen ser extraterrestres! 500 participants aproximadament, molt de sol, caloreta de primavera i estem a l'hivern. Després de l'esforç una bona dutxa i el que m'encanta fer, seure a beure'm un cafè amb llet i llegir els meus diaris, principalment d'esports, como no! I marxo tranquil.lament cap a casa, amb una sensació de satisfacció, de dia aprofitat, de felicitat, de voler tornar a córrer........jo i les meves curses.....